ח"כ ניר ברקת: "כשלא מצביעים לנו משלמים מחירים כבדים"

אסתי פלד No Comments on ח"כ ניר ברקת: "כשלא מצביעים לנו משלמים מחירים כבדים"

ח"כ ניר ברקת, ב"מהדורה המרכזית": הכי נכון היה להישאר דבוקה אחת באופוזיציה, לסמוך אחד על השני ועל השלישי. אלו שהיו בקואליציה, לא ראיתם ששת"פ עם השמאל והערבים לא יעבוד? תראו את הגזירות" | "השנה הזאת לימדה אנשים שלא הצביעו לנו שמשלמים על זה מחירים כבדים, תחזרו הביתה"

ניר ברקת צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילום: פלאש 90

ח"כ ניר ברקת, הליכוד לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": הכי נכון היה להישאר דבוקה אחת באופוזיציה, לסמוך אחד על השני ועל השלישי. אלו שהיו בקואליציה, לא ראיתם ששת"פ עם השמאל והערבים לא יעבוד? תראו את הגזירות"

אני מבקש להקדים בברכת תנחומים למשפחת הרב וייס ולקהילתו. הייתי בבית שלו, דיברנו על נושאי השבת, שטחתי בפניו את הצרכים הביטחוניים. לא היו בינינו הסכמות אבל הוא הוביל קהילה גדולה וחשובה"

מה שעברנו השנה, זה אובדן שליטה מוחלט של הקואליציה. למשפחה מרובת ילדים העלות של עליית המחירים היא כ-10,000 שקלים לשעה. איך ניתן לעמוד בזה? כל זה בגלל שנאות אישיות ומי שהיה שותף בזה מבחינתי שילך הביתה"

"אנחנו כעת מתמודדים בפריימריז, יורדים לשטח ונבחרים לפי מי שיש לו עמוד שדרה אידאולוגי. מי שרוצה יכול להתמודד בליכוד. השנה הזאת לימדה אנשים שלא הצביעו לנו שמשלמים על זה מחירים כבדים, תחזרו הביתה, אל תחזרו על הטעות של פריטטיות, ראה"מ עם ארבעה מנדטים"

"אני ברשימת חיסול של כל מיני עסקנים בליכוד, ואני כל הזמן אומר, תחשבו שלפגוע בי זה לפגוע בליכוד זה יקטין את הסיכוי שלנו, של נתניהו להרכיב קואליציה ביום שאחרי. זה לא משחק ילדים, האיכות, הרצינות של הרשימה תקרין מיידית על היכולת שלנו לנצח. הליכודניקים חכמים מאוד, אני סומך עליהם – תחשבו את מי אתם שמים שנוכל לעזור כקבוצה לעזור לנתניהו לחזור לשלטון"



0 תגובות